یه شروع تازه در راهه ...


کاش اینقد سرحال بودم که کامل می نوشتم

بعدا همه رو یه جا می نویسم


بابا دلت از من نگیره

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:34

انشاله به شادی گل من...
مبارک باشه!
مطمئن باش بابا خیلی خیلی خوشحاله اگرم چهره اش غمگینه واسه اینه که دوست داشت کنارت بود تا از نزدیک می دید
توکل بر خدا
روزهای خوبی در راهه!
دوستت دارم
بوس

ممنون سلامت باشی عزیزم
منم دلم میخواست دیشب بود
نبودنش باعث شد یه فضای بزرگی از خونه خالی به نظر بیاد
فکر میکنم دارم باعث میشم روزایی که آرزوش داشت از دست بده
امیدوارم

من بیشتر ...

نگین دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:43 http://www.mininak.blogsky.com

عزیزه دله من ...
دوباره بهت اس ندادم که مزاحمت نشم ...گفتم شاید بخوای تنها باشی عزیزم ...
ولی بدون من هستم ...
هر وقت تو بخوای

مزاحم نبودی نگینم
فقط من نمی تونستم جواب بدم ذهنم نمی کشید
ممنون مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد