...

فردا قرار بود مهمون داشته باشیم

شنبه قرار بود عقد بیو باشه

ولی ...

امروز بابا بیمارستان بستری شد

سکته ، ccu

میگن فعلا خطری نیست

تا فردا چی پیش بیاد ...

نیست

گاهی تا حدود 90درصد وابستگی هام به دیگران رو کنار میذارم و میشم یه آدم خودخواه که فقط خودم و افکار خودم برام مهم  میشه

کاری رو میکنم که فقط خودم فکر میکنم درسته و اصلا هم سعی نمی کنم خودمو بذارم جای دیگران و ببینم نظر اونا چیه

به نظرم منطقی ترین کاره

واقعا چه فرقی می کنه وقتی تو فکر میکنی با یکی به شدت صمیمی هستی و خیلی هم احساس نزدیکی بهم می کنید و بعد بفهمی نه بابا خیلی از مرحله پرتی چشماتو باز کن و ببینی نچ خبری نیست توهمی شدی

خودت رو بچسب خیلی از آدمای اطرافت مجازی اند

از هر کی دلگیر باشی واگذارش میکنی به خدا

از خدا که دلگیر باشی باید چیکار کنی؟

من خیلی بدم و بدقول ولی تو خداییت کجا رفته خدا؟

این رسمش نبود خدا !!!!

راضیم کن به رضای خودت

به کی بگم ...


دلگیر دلگیرم

مرا مگذار و مگذر

سوگند برچشمت کز تو تا دم مرگ

دل برنمی گیرم

حذف شد

الان رفتم تمرین درس مهندسی اینترنت ( همون درسی که یکشنبه براش ارائه دارم) رو ایمیل کنم

دیدم خود استاد یه ایمیل زده با عنوان جلسه بعد.عزا گرفتم باز چه افاضاتی کرده

ولی وقتی بازش کردم فهمیدم یعنی از این خوش شانس تر هم میتونم باشم

استاد گفته به احتمال 80 % یکشنبه نمیاد

 ولی گفته اونایی که سمینار دارن آماده باشند اگه بتونه بیاد، تا ظهر شنبه خبر میده


ای خدا بزن قدش