9

سعی نکن پیدایی باشی تا بخواهند از دستت خلاص شوند گمشده ای باش تا همیشه در فکر یافتنت باشند
راست میگه
البته اگه زیادی پیدا باشی بعد بخوای گم بشی یا همون گمشده باشیم خودش مصیبتیه

تموم شد توی همین تایستون اسیرت می کنم دیگه همراه خودم نمی برمت.اشتباه کردم باید 1ماه پیش گیرت مینداختم.میگن تاریخ تکرار میشه ولی نباید میذاشتم تاریخ من هر چند روز تکرار بشه
به غیر از خودم از کسی نمی تونم شکایت کنم
اینقد اسیر نگهت میدارم تا عوض بشی و چیزی که الان هستی برام بشه یه خاطره
یا برای آزادیت تلاش می کنی یا میشی یه خاطره
این دفعه رحمی در کار نیست


نظرات 3 + ارسال نظر
:.:.:./\--| --.-- پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:40

سلام.
جمله درستیه.. ولی همونطور که تویه جمله بعدی هم خودت بهش اشاره کردی،گمشده بودنم خودش مصیبته!
به نظرم باز هم میانه رو بودن از همه بهتره...ولی مصیبت اینجاس که حفظ این میانه روی خیلی مشکله چون انسان ها در گیر احساسات و غرور و سطح فکر و درکشون از حوادث و خیلی چیزای دیگه می شن و غالبا ممکنه روی رفتارشون تاثیر بزاره

....
تمام اینا به کنار جریان چیه.... پست مشکوکه ، خشونتت رفته بالا...اسیر و بی رحمی و...

یه تحلیل روانشناسانه
بله پست مشکوکه

:.:.:./\--| --.-- جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:25

سلام
باز شکلکا کامل نیست!! اون از بلاگفا ،اینم از بلاگ اسکای، چونه خاروندن نداره!!
الان دیگه کاملا قضیه حساس شد...


نگین دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:30

آپ نمیکنی پس چرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد