16

فعلا حوصله زندگی ندارم

حس می کنم از همه کارایی که دوست دارم انجام بدم دورم

می دونم وقتیم که بیکار باشم دیگه کارایی که دوست دارم رو دلم نمی خواد انجام بدم انگار دیگه حس مفید بودن نمی کنم

دلم یه پیله می خواد که برم توش و احتیاج نداشته باشم وقتم رو با دیگران بگذرونم تازگیا خودخواه شدم زیادی خودم رو دوست دارم دلم می خواد وقتم رو با خودم بگذرونم

نه اینکه دوست نداشته باشم درس بخونم بر عکس دوست دارم ولی دلم می خواد وقتی میرم دانشگاه کسی منو نشناسه که احتیاج باشه باهاشون حرف بزنم بخندم و...

خسته ام از اینکه وقتم رو بین همه تقسیم کنم

وقتی بقیه وقتشون رو دو دستی چسبیدن و به من نمیدن من چرا بدم؟!! چرا برای کسی وقت بذارم که هیچ علاقه ای ندارم باهاش حرف بزنم

آخه چه جوری بهش بگم بابا تموم شد بریز دور خاطرات رو

من 2سال پیش واسه دوستیمون به مدت 1ساله کامل عزاداری کردم حالا دیگه لباس مشکیم رو درآوردم با همه خاطره ها گذاشتم توی صندوق.فقط گاهی بوی خاطره ها رو حس میکنم که اونم زود میگذره.

دلم سرگردون شده معلوم نیست چی میخواد

حالم خوبه ولی خسته ام خسته خسته

کاش یکی بفهمه چی میگم


نظرات 3 + ارسال نظر
:.:.:./\--| --.-- یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:02

سلام.فعلا حوصله زندگی ندارم...(خسته نباشی واقعا!! )
جدا از شوخی...اور فلوه...میگذره...
خوشم میاد میدونی که آدم بیکار چه اوضاع وخیمی داره...پس خیلی ناشکر نباش....
خوبه که آدم برا خودش وقت بزاره و خیلی خود خواهی نیست...
وقتتو برای کسایی بزار که برات ارزش قائلن و برات وقت میزارن..لازم نیست برا همه وقت بزاری.....
این آقا/خانوم بوووووووق....نمیدونم کیه که تو همه پستا وقت گلایه سرو کلش پیدا میشه....!....قابل درکه...(اسمش را گذاشتند زندگی!!...)

سلامت باشی
بله می دونم چه وضعی داره و ناشکر نیستم.کجای حرفای من بوی ناشکری می داد؟!!!
به این بووووووووووق هم کار نداشته باش
زندگی بدون مشکل هیچی نیست

نگین یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:52

منم یفهمم چی میگی آجی چون خودم درگیر همهین احساسم
حتی اونجایی که گفتی دوس داری بری دانشگاه و درس خبونی ولی با اهیچکی حرف نزنی و اینا رو کامل میفهمم
نمیدونم این بی حصولگی چیه

آجی نمره دیکته ات 2 شد با این همه غلط
هنوزم توی همون حال و هوام دلم می خواد توی یه اتاق شیشه ای از خونه برم بیرون

نگین دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:16 http://www.mininak.blogsky.com

دوستت می داریم آلبالو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد