روز خوب

حالم خوبه از آشفتگی دیشب خبری نیست

الان حس میکنم همه کارام داره روال درستش رو طی می کنه

صبح رفتم سر کلاس ، با اینکه استاد بیشتر از حد معمول سر کلاس موند و درس داد ولی وقتی رفتم سر کلاس استاد بهشتی راجع به پروژه پایانی ام حرف بزنم هنوز نرفته بود و تونستم باهاش بحرفم.تعجب کرد چرا دارم از 9 ماه قبل استاد رزرو می کنم می گفت زوده. گفتم استاد ظرفیت زود تکمیل میشه.انگار خوشش اومد که اینقد طرف دار داره گفت باشه حالا بعدا بیا باهات بحرفم ببینی اصلا دوست داری با من پروژه برداری یا نه

یکی از بچه ها میگفت من رفتم برا بهمن باهاش رزرو کنم گفته چرا با من؟! برو با استاد دیگه بردار

گفتم یه فرقی بین من و تو باید باشه دیگه

حالا تنها فرقش اینه که من ترم قبل دانشجوش بودم و انگار با دانشجوهای خودش راحت تره

بعد از اینم رفتم کارت دانشجوییم رو تمدید کردم برای کارت خرید نمایشگاه کتاب .اونم خیلی زود انجام شد یه برچسب داد دستم گفت بچسبون پشت کارتت.

از این دانشگاه بعید بود بدون اینکه آدم رو توی طبقه ها بالا پایین کنه یه کاری رو انجام بده

تازه سرکلاس صبح ، استارت داستان جدیدم هم زدم.امیدوارم این یکی به نتیجه برسه. این سومیه.2 تای قبلی نیمه کاره مونده فعلا

نظرات 2 + ارسال نظر
نگین جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:39 http://www.mininak.blogsky.com

یادت نره بدی من بخونم داستان جدیدتو ها

چه عجب یاد آجی کردی
تو دعا کن به نتیجه برسونمش رو چشمم حتما میدم بخونی

VN!W جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:04

سلام نرگسم
خدا نکنه که هیچ وقت اشفته باشی!
خوشحالم که حالت خوبه!
سه شنبه در یک گشت و گذار یه مکان توپ واست پیدا کردم...
اصلن واسه همین بهت زنگ زدم که بهت بگم و بگم که چرا اینقدر دیر رفتی سراغ بن خرید کتاب...محمدمون خیلی وقت پیش بهم گفته بود...نا سلامتی تو یه دانشگاه درس میخونید!!!
و اینکه ...
...
شب بخیر و موفق باشی گلم!

سلام مینا
چطوری؟
آشفته که زیاد میشم
کجا؟ کتاب فروشیه؟
اتفاقا توی نت تعریف یه کتاب فروشی توی ونک رو شنیدم ، کتابفروشی بهمن.دیدیش؟
انگار دریایی برای خودش
خب مادر برای بن کتاب یه خبر میدادی.مگه سر در دانشگاه زدن که بن کتاب میدن؟
حالا شانس آوردم تونستم ثبت نام کنم
و اینکه چییییی؟
شب شما هم بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد